Rozetka запустила проект на підтримку малого бізнесу
- Фото:
- RAU
На сайті Rozetka.ua будуть виходити історії про представників малого бізнесу.
Маркетплейс Rozetka запустив проект #великімалі на підтримку малого бізнесу під час карантину. Про це повідомив співзасновник Rozetka.ua Владислав Чечоткін.
Мета проекту — допомогти місцевим виробникам пережити кризу і знайти нових покупців. Для цього кожні два дні на сайті маркетплейсу буде виходити історія про представників малого бізнесу, чия продукція представлена на Rozetka.ua.
"Ми будемо розповідати і показувати хто, що і як робить в Україні. Про косметику ручної роботи та медові пасіки, про шоколад і розвиваючі дитячі ігри, про одяг і взуття", — пише Владислав Чечоткін.
Свій проект маркетплейс почав з розповіді про бренд натуральної косметики Lapush, заснований киянкою Дариною Білокур у 2016 році.