All Retail
Опубліковано

До боротьби з расизмом підключилася Nestle

Mars хоче змінити бренд Uncle ben's, PepsiCo – марку Aunt Jemima, а Colgate-Palmolive - одну з найпопулярніших зубних паст в Азії - Darlie. Всі сили спрямовані на те, щоб уникнути увічнення расистських стереотипів.

Тепер і швейцарська транснаціональна компанія Nestlé зважилася на аналогічний крок.

Справа стосується австралійських торгових марок солодощів Chicos і Red Skins виробництва Nestlé. Ці назви послідовно звертаються до термінів, які використовували щодо людей латиноамериканського та індійського походження, тому відомий концерн визнав, що вони не відповідають цінностям компанії, — передає WH.pl

Рішення про зміну назв на упаковках вже прийнято, але поки невідомо, як вони будуть звучати.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або