До боротьби з расизмом підключилася Nestle
- Фото:
- delo.ua
Mars хоче змінити бренд Uncle ben's, PepsiCo – марку Aunt Jemima, а Colgate-Palmolive - одну з найпопулярніших зубних паст в Азії - Darlie. Всі сили спрямовані на те, щоб уникнути увічнення расистських стереотипів.
Тепер і швейцарська транснаціональна компанія Nestlé зважилася на аналогічний крок.
Справа стосується австралійських торгових марок солодощів Chicos і Red Skins виробництва Nestlé. Ці назви послідовно звертаються до термінів, які використовували щодо людей латиноамериканського та індійського походження, тому відомий концерн визнав, що вони не відповідають цінностям компанії, — передає WH.pl
Рішення про зміну назв на упаковках вже прийнято, але поки невідомо, як вони будуть звучати.