Nielsen скоротить 3,5 тис. працівників і згорне непрофільний бізнес
- Фото:
- telesputnik.ru
Холдинг Nielsen, який займається маркетинговими дослідженнями, оголосив про масштабну оптимізацію.
Компанія планує скоротити 3,5 тис. співробітників і згорнути «непрофільний бізнес», йдеться в її повідомленні.Холдинг можуть розділити на дві організації.
"Ми прийняли важке рішення — вийти з окремих підприємств і ринків і назавжди скоротити робочу силу. Хоча це важливі дії, я визнаю, який вплив вони справляють на наших людей, і я вдячний за внесок, здійснений цими талановитими працівниками і партнерами у співпраці з Nielsen", — заявив глава холдингу Девід Кенні. Про яких саме ринки та підприємствах йде мова, не уточнюється. З допомогою оптимізації вдасться заощадити до $250 млн, сподіваються в компанії.
План оптимізації, про яке говорять в холдингу, більше схожий на масштабне зусилля, щоб скоротити витрати майбутнього поділу Nielsen на дві організації, пише AdExchanger. Одна з них зосередиться на спостереженні і вимірах в медіа, інша — на аналітиці та послугах для CPG-компаній і рітейлерів. Реструктуризація прискорить перетворення Nielsen в більш ефективну, гнучку і масштабовану організацію, вважають в холдингу.
Американська компанія Nielsen заснована в 1923 році. Її офіси розташовані в більш ніж 100 країнах по всьому світу. У 2019 році В Nielsen працювали близько 46 тис. співробітників.