Coca-Cola відзвітувала про падіння виручки на 28% через карантин
Компанія Coca-Cola відзвітувала про падіння квартальної скоригованої виручки на 28%, оскільки продажі газованих напоїв постраждали через закриття ресторанів і кінотеатрів, а також скасування спортивних заходів під час коронавірусного карантину.
Скоригована виручка компанії в другому кварталі, що завершився 26 червня, склала $7,18 млрд, передає БізнесЦензор.
Як зазначає агентство, показник у цілому збігся з прогнозами Уолл-стріт, згідно з даними IBES від Refinitiv.
Прибуток без урахування разових статей балансу склав 42 центи за акцію, перевищивши середній прогноз аналітиків в 40 центів на акцію.
Чистий прибуток, що належить акціонерам компанії, знизився до $1,78 млрд, або 41 цента на акцію, з $2,61 млрд, або 61 цента на акцію, роком раніше.
Близько половини виручки компанії припадає на продажі ресторанам і операторам кінотеатрів, таким як McDonald's Corp і AMC Entertainment Holdings Inc, однак більшості з них довелося обмежити або призупинити роботу через коронавирусні обмеження.
"Ми вважаємо, що другий квартал виявиться найбільш складним в цьому році", – йдеться в заяві генерального директора Coca-Cola Джеймса Квінсі.