All Retail
Опубліковано

Unilever: в пандемію в тренді чай та морозиво

Британсько-нідерландська компанія Unilever підвела підсумки роботи у I півріччі. Її чистий прибуток за січень-червень склав 3,28 млрд. євро. Також компанія розповіла, які продукти користувалися найбільшою популярністю у пандемію.

Unilever повідомляє, що у I половині року істотно зросли продажі продуктів харчування для домашнього споживання, особливо морозива і чаю. А ось кількість покупок товарів для персонального догляду знизилася. При цьому спостерігався двозначний ріст споживання засобів особистої та домашньої гігієни — інформує new-retail.ru

У компанії зазначили: "Враховуючи, що люди стали проводити більше часу в своїх будинках, ми зафіксували зростання домашнього споживання продуктів харчування, морозива і чаю. Ефективність належної санітарно-гігієнічної практики проти поширення COVID-19 підвищила попит на предмети особистої та домашньої гігієни, які показали двозначні темпи зростання".

Піврічний чистий прибуток компанії становив 3,28 млрд. євро проти 3,01 млрд. євро за аналогічний період роком раніше.

Виручка на розвинених ринках збільшилася на 2,4%, на ринках, що розвиваються, показник знизився на 1,9%.

У сегменті товарів для краси і персонального догляду базова виручка Unilever знизилася на 0,3% (оборот — 10,6 млрд. євро). У сегменті продовольчих товарів зниження виручки склало 1,7% (9,8 млрд. євро).

У сегменті товарів для дому виручка підвищилася на 3,2% (5,3 млрд. євро), що пояснюється зростанням попиту на побутові чистячі засоби.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або