All Retail
Опубліковано

Влада Великобританії заборонила трансляцію реклами шкідливої їжі

Теги:
реклама
COVID-19
Фото:
freepik.com

Тепер її не можна показувати з ранку і до 21:00

Влада Великобританії почала кампанію проти ожиріння і «шкідливої» їжі в рамках боротьби з COVID-19. Обмежена реклама багатьох продуктів, йдеться в повідомленні, опублікованому на сайті уряду.

Зокрема, британська влада встановили заборону на теле - і онлайн-рекламу продуктів з високим вмістом жиру, цукру та солі з ранку до 21:00. Також тепер не можна проводити промоакції «купи один, отримай другий безкоштовно», якщо вони стосуються «шкідливої» їжі. Уряд планує заохочувати магазини, щоб вони просували вибір більш здорової їжі і пропонували більше знижок на фрукти, овочі та інші корисні продукти.

Кафе і ресторанам пропонується прописати калорійність страв у меню, щоб «допомогти людям зробити більш здоровий вибір». Планується, що додаткове маркування з кількістю калорій з'явиться і на етикетках алкогольних напоїв.

Мета кампанії Better Health — допомогти людям схуднути, стати активними і краще харчуватися після «дзвінка» COVID-19, а також вести здоровий спосіб життя, йдеться в заяві. Нові заходи допоможуть громадянам захистити себе від коронавіруса, вважають в уряді.

Британська влада називає ожиріння «одним з найбільших криз» в області охорони здоров'я країни. Майже дві третини (63%) дорослих громадян страждають від надмірної ваги або живуть з ожирінням. «Кожна третя дитина кидає навчання в початковій школі з надмірною вагою або ожирінням», — зазначають в уряді. Проблема вийшла на перший план саме через ризики, пов'язані з COVID-19, наголошується в заяві.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або