All Retail
Опубліковано

Доставка їжі від Uber процвітає

У II кварталі виручка Uber знизилася на 29%, до 2,2 млрд. доларів США. При цьому доходи від основного бізнесу, пов'язаного з транспортом, впали на 67%. Виручка ж Uber Eats зросла більш ніж у два рази (+103%).

Доставка їжі вперше принесла Uber більше грошей, ніж сервіси спільних поїздок: 1,2 млрд. доларів проти 790 млн. доларів за період з квітня по червень. Роком раніше ситуація була зворотною: доходи від доставки були майже в чотири рази менше — повідомляє new-retail.ru

Виручка платформи вантажоперевезень Uber Freight збільшилася на 27%, до 211 млн. доларів.

Обсяг замовлень, здійснених через Uber Eats, в II кварталі практично сягнув 7 млрд. доларів. В аналогічному періоді 2019 року цей показник становив 3,4 млрд. доларів. Оборот Mobility-сегмента впав з 12,2 млрд. до 3 млрд. доларів.

Тим не менш Uber Technologies вдалося скоротити чистий збиток з 5,2 млрд. доларів у II кварталі 2019 року до 1,8 млрд. доларів в попередньому кварталі.

З регіонів позитивну динаміку показав тільки Азіатсько-Тихоокеанський (+30%), решта помітно просіли: −36% у США і Канаді, −44% у Латинській Америці, −21% в країнах Європи, Африки та Близького Сходу.

У звітності йдеться, що за останній рік Uber Eats пішов з ринків Австрії, Чехії, Єгипту, України, Гондурасу, Індії, Саудівської Аравії, Південної Кореї, Перу, Румунії, ОАЕ та Уругваю. В Росії сервіс доставки пропрацював лише рік і був закритий після угоди з «Яндексом».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або