Всі лідери британського рітейлу істотно наростили продажі
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
Згідно з останніми даними Kantar, інтернет-магазин Ocado продемонстрував найбільше зростання серед всіх рітейлерів у Великобританії за 12 тижнів до 11 серпня: його продажі зросли на 45,5%.
Таке зростання продажів збільшив частку ринку Ocado до 1,8%. Лідер ринку Tesco (26,6% ринку) продемонстрував зростання продажів на 12,8%, в той час як у Sainsbury (14,9%) і Asda (14,3%) продажі виросли на 10,9% і 9,5 % відповідно.
В обох дискаунтерах продажі зросли двозначними числами: Aldi (частка ринку 7,9%) зросла на 12,7%, а у Lidl (частка 5,9%) продажі виросли на 15,7%.
Серед інших рітейлерів, які продемонстрували солідні результати, був Morrisons (частка ринку 10,2%), - мережа була кращою з операторів «великої четвірки», її продажі зросли на 16,0%.