Гендиректор Metro Cash & Carry Україна: Частка онлайн-продажів зросла до 5%
- Фото:
- RAU
Німець Тіно Цайске вже рік працює CEO Metro Cash & Carry Україна.
За цей час йому довелося зіткнутися з одним із найскладніших викликів для бізнесу — коронакризою. На відміну від інших продовольчих мереж, значна частина клієнтів Metro — підприємці, які не працювали в період карантину. В Україні у Metro 26 магазинів, обсяг продажів за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 — вересень 2019) — 627 млн євро.
Як компанії довелося переходити в нову реальність, він розповів в інтерв’ю НВ Бізнес.
"Криза в Україні почалася в березні, а зараз вже серпень. Минуло більше 5 місяців, протягом яких вимоги покупців постійно змінювалися. Якщо говорити про представників малого та середнього бізнесу, то наша основна аудиторія — представники HoReCa (кафе, бари, ресторани). вони призупинили роботу під час карантину, продажів не було, але ми підтримували з ними контакт. Сумарно продажі в Metro виросли в порівнянні з минулим роком.
Коли карантин тільки почався — зросли продажі товарів тривалого зберігання. Наприклад, підвищеним попитом користувалися туалетний папір, зубна паста, пральний порошок. Пізніше споживачів цікавили свіжі продукти — батьки залишилися вдома і готували їжу для своїх дітей, оскільки садки і школи були закриті. Пізніше ми помітили, що від приготування їжі багато людей втомилися і виріс попит на напівфабрикати, які дозволяють менше часу проводити за приготуванням їжі. Вимоги покупців змінювалися постійно.
Коронавірус привів до розвитку діджіталізаціі нашої галузі. Наприклад, за п’ять місяців карантину частка онлайн-продажів зросла з 3% до 5%. У деяких магазинах нашої мережі вона збільшилася більш ніж удвічі в порівнянні з докарантинним періодом. Зараз ми займаємося розвитком цього напрямку. Клієнти не хочуть чекати довго, щоб отримати свій товар. Вони хочуть, щоб доставка приїхала до них прямо зараз "- зазначив Тіно Цайске.