All Retail
Опубліковано

KFC більше не пропонує облизувати пальці через пандемію коронавірусу

Теги:
KFC
Фото:
Bazilik Media

Канонічний слоган не відповідає гігієнічним вимогам під час пандемії

Мережа швидкого харчування KFC заявила, що призупиняє свій слоган “Пальчики оближеш” через гігієнічні правила під час пандемії коронавірусу.

Ми опинилися в унікальній ситуації, маючи канонічний слоган, який не зовсім вписується в сучасне середовище”, – заявили в компанії.

Компанія випустила ролик на YouTube, де заблюрила фразу на своїх пакованнях.

Ця річ, яку ми завжди говоримо – ігноруйте її. Поки що”.

Утім, KFC пообіцяли, що слоган повернеться, коли настане час.

Мережа відкрила свою першу франшизу в 1950-х і відтоді використовувала слоган Finger Lickin ‘Good. Вони відмовились від нього наприкінці 1990-х, але повернули в 2008 році.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або