All Retail
Опубліковано

Amazon відкриває перший магазин dark store мережі Whole Foods

Всього через декілька днів після дебюту на ринку нової концепції магазину Amazon Fresh, компанія Джеффа Безоса запустила в Брукліні (штат Нью-Йорк) перший об'єкт мережі Whole Foods рекламований як «тільки онлайн», без можливості відвідування клієнтами.

На практиці це буде так званий dark store, тобто місце виконання електронних замовлень, з якого товари відправляються покупцям. Це перший подібний об’єкт під брендом Whole Foods, придбаний Amazon за 13,7 млрд. доларів в 2017 році — пише WH.pl

Amazon повідомляє, що робота над форматом dark store почалася більше року тому. Компанія гарантує, що нова модель магазину дозволить обслуговувати більшу кількість клієнтів і стане відповіддю на зростаючий попит на онлайн-замовлення їжі. Темпи розвитку ринку e-grocery були високими ще до пандемії COVID-19, що додатково стимулювало онлайн-продажі продуктів харчування.

У II кварталі 2020 року продажі продуктів харчування через Інтернет на Amazon були в три рази вище, ніж роком раніше. За оцінками компанії, потреба в розширенні доставки продуктів додому «ніколи не була більш важливою», ніж сьогодні. Тільки в період з квітня по червень Amazon збільшив потужності в цьому секторі більш ніж на 160%.

В даний час продовольчий бізнес американського концерну складається з понад 500 магазинів Whole Foods, 10 торгових точок Amazon Go, тестового, трохи більшого магазину Go Grocery і однієї торгової точки Amazon Fresh.

Передплатникам Amazon Prime в США доставляють продукти протягом двох годин після розміщення онлайн-замовлення. Поставки цієї моделі доступні більш ніж в 2 тис. американських міст.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або