Carrefour планує вихід на ринок Узбекистана
- Фото:
- https://luxembourg.lameuse.be
Холдингова компанія Majid Al Futtaim вже багато років старанно планує свій в’їзд до Узбекистану, заявив в інтерв’ю Trend генеральний директор Majid Al Futtaim Retail Хані Вайс.
«Будучи ексклюзивним франчайзі для управління торговою маркою Carrefour у більш ніж 30 країнах Близького Сходу, Африки та Азії, Majid Al Futtaim в даний час управляє понад 300 магазинами Carrefour, щодня обслуговує понад 750 000 клієнтів, і тут працює понад 37 000 працівників», — заявив Вайс.
За словами генерального директора, до цієї франшизної угоди включено кілька країн із регіону СНД, включаючи Узбекистан.
Очікується, що лише продовольчий ринок Ташкента досягне 5 млрд. дол.
Carrefour прагне співпрацювати з більш ніж 600 місцевими постачальниками, виробниками та фермерами по всьому Узбекистану, додав Вайс.
Carrefour управляє понад 12 000 магазинів та сайтів електронної комерції у більш ніж 30 країнах. Це багатоформатна роздрібна група, в якій працює понад 360 000 людей у всьому світі. У 2018 році компанія отримала 84,9 мільярда євро продажів.