All Retail
Опубліковано

Терра Фуд за 2 роки відкрила ринки 15 країн

Теги:
молочна продукція
Фото:
wz.lviv.ua

Компанія «Терра Фуд» за минулі два роки вийшла на 15 нових зарубіжних ринків.

Про це йдеться в повідомленні компанії, пише НВ.

"Компанія почала поставки спредів, масла, плавлених і твердих сирів в Болгарію, Македонію, Іран, Катар, Палестину, Габон, Мавританію, Нігер, Танзанію, Гану, Бенін, Бахрейн, Конго, Сенегал, Кот-Д’Івуар", — говориться в повідомленні.

В цілому продукція компанії представлена ​​на 55 експортних ринках.

Як розповів директор із зовнішньоекономічної діяльності «Терра Фуд» Максим Войтович, за результатами першого півріччя 2020 року, продукція «Терра Фуд» стала лідером в експорті спредів та сирних продуктів в Азербайджан, спредів, сирних продуктів і масла — в Молдову, спредів — в Оман , Лівію і на Кубу.

Уточнюється, що на закордонних ринках представлені власні бренди компанії (ТМ Тульчинка, TM Gold Valley, TM 100 Cows, TM Laktika) і продукція, яку «Терра Фуд» виробляє на замовлення місцевих ВТМ (власна торгова марка).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або