All Retail
Опубліковано

Мережа Żabka розповідає покупцям казки

«Казки на виніс» - це нова концепція, створена експертами мережі Żabka Polska і призначена користувачам мобільного додатку Żappka.

— Випуск першого епізоду «Казок на виніс» збігся з публікацією новітньої версії програми, яка дозволяє предоставляти її користувачам відеомодулі, а не тільки статичні матеріали, як було раніше, — пояснює Себастьян Шаранец, менеджер цифрового контенту компанії Żabka Polska.

"Казки на виніс« — тестовий цикл короткометражних анімаційних фільмів. Їх головними героями є як власні бренди мережі Żabka, так і послуги, що пропонуються додатком Żappka. Вони з гумором спонукають клієнтів здійснювати покупки в магазинах мережі або користуватися додатковими їх послугами. Їх тон спілкування аналогічний тону спілкування, який щодня використовують розробники програми.

Перший фільм із серії «Lord of the drinks» користувачі Żappka мали можливість спостерігати на минулих вихідних. Мультфільм триває менше хвилини — передає WH.pl

- Найближчим часом ми представимо ще кілька схожих відеороликів — ми намагаємося, щоб усі вони були високої змістовної і візуальної якості. «Казки на виніс» будуть поступово з’являтися в нашому додатку, — повідомляє прес-служба мережі Żabka.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або