Торгові центри в США не зможуть розраховувати на великі розпродажі в Чорну п'ятницю
- Фото:
- minfin.com.ua
Потік відвідувачів у торгові центри в період свят скоротиться на 25% в порівнянні з минулим роком, і навіть масштабні акції ситуацію не виправлять.
За прогнозами експертів компанії ShopperTrak, що займається роздрібною аналітикою, шість тижнів сезону розпродажів, що традиційно вважається «золотим» часом для рітейлерів, можуть розчарувати продавців і власників торгових центрів. Покупці все частіше переходять на покупки в Інтернеті і вважають за краще уникати багатолюдних місць, незважаючи на знижки і розпродажі в звичайних магазинах. Очікується, що відвідуваність роздрібних магазинів в цей період знизиться на 22-25% в порівнянні з минулим роком.
Також роздрібним торговцям не варто розраховувати на такі дні, як «Чорна п’ятниця» або субота перед Різдвом, які встановлюють рекорди продажів за багато років. У 2020 році буде спостерігатися сплеск продажів, але не варто говорити про повторення результатів останніх кількох років. За прогнозами, найбільш завантажені дні святкового періоду, в цілому 10 днів, принесуть тільки 34,2% від загального святкового трафіку. Для порівняння, в 2019 році цей показник становив 46,5%.
Однак навіть з урахуванням очікуваного зниження відвідуваності магазинів в цьому році очікується зростання продажів в святкові дні. З листопада по січень продажі зростуть на 1-1,5%, склавши від 1,47 трлн до 1,52 трлн дол. Основною причиною такого зростання стало стрімке зростання попиту на онлайн-продажі.
Щоб продовжити святковий сезон, багато ритейлерів вже заповнили свої полиці різдвяними товарами. Цього року перед початком продажів Amazon з 13 по 14 жовтня проведе день знижок Prime Day, за яким зазвичай йдуть інші великі рітейлери, такі, як Target, Home Depot і Best Buy.