KSG Agro виведе на ринок бренд м'ясної продукції і займеться франчайзингом
- Фото:
- All Retail
Напрямок створення м'ясних супермаркетів або точок з продажу вже готової їжі зараз став дуже популярним напрямком.
Таку думку висловив голова Ради директорів агрохолдингу KSG Agro Сергій Касьянов під час спілкування з інвесторами Варшавській фондовій біржі.
"З такими магазинами наш м'ясокомбінат вже співпрацює як постачальник. Також ми працюємо над розвитком власного бренду м'ясної продукції і найближчим часом ми його виведемо на ринок", — відзначає Сергій Касьянов.
Він додав, що є ідея розробити пілотний проект — зразок магазину-кафе.
"Ми не будемо їх робити багато, а плануємо запустити пілотний проект в наступному році і будемо пропонувати такий формат як франчайзинг, щоб ці магазини люди могли розвивати як власний бізнес, а ми — постачати туди продукцію", — повідомив Сергій Касьянов.