All Retail
Опубліковано

Apple визнали найдорожчим брендом у світі восьмий рік поспіль

Теги:
Apple

Бренд Apple залишається найдорожчим в світі протягом восьми років поспіль, свідчать дані щорічного дослідження Interbrand Corp. за 2020 рік.

Його вартість підвищилася за минулий рік на 38% і майже досягла $ 323 млрд.

На другу позицію з третьої вийшов бренд Amazon. Стрибок його вартості склав 60% (до $ 200,7 млрд) і став максимальним в рейтингу цього року.

На третю сходинку c четвертої піднявся Microsoft (зростання на 53%, до $ 166 млрд).

При цьому бренд Google, який займав у минулому році друге місце, опустився на четверту позицію, оскільки його вартість скоротилася на 1% — до $ 165,4 млрд. Він вийшов з топ-3 вперше з 2012 року.

Список інших компаній в топ-10 не змінився, помінялися місцями тільки компанії на п’ятій і шостій позиціях: Samsung (зростання на 2%, до $ 62,3 млрд), Coca-Cola (падіння на 10%, до $ 56,9 млрд), Toyota (скорочення на 8%, до $ 51,6 млрд), Mercedes-Benz (зниження на 3%, до $ 49,3 млрд), McDonald’s (зменшення на 6%, до $ 42,8 млрд), Disney (скорочення на 8%, до $ 40,8 млрд).

На першу десятку припала половина загальної вартості брендів топ-100.

Новими учасниками рейтингу в цьому році стали Instagram (19-е місце, $ 26,1 млрд), YouTube (30-е місце, $ 17,3 млрд) і Zoom (соте місце, $ 4,48 млрд).

Найбільш істотний підйом в рейтингу продемонстрували Spotify (до 70-ї позиції з 92-ї минулого року, зростання на 52% — до $ 8,4 млрд) і Netflix (до 41-ї позиції з 65-ї, підвищення на 41% — до $ 12,67 млрд). При цьому наголошується також, що Instagram увірвався в рейтинг відразу на дуже високу позицію.

У список повернувся бренд Tesla (40-й рядок, $ 12,8 млрд), який був відсутній в ньому останні два роки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або