Adidas заявила про бажання продати Reebok
Німецький гігант, що спеціалізується на спортивних товарах, з 2016 року намагається продати Reebok.
Чутки про можливий продаж вже з'являлися в мережі кілька разів. Все почалося в 2016 році, коли Каспер Рорстед, що зайняв пост генерального директора Adidas, оголосив про закриття кількох недорогих магазинів Reebok. Сам Рорстед згодом неодноразово заперечував продаж Reebok, але аналітики вважають, що бренд (який не був прибутковим) не користується великою любов'ю серед менеджменту Adidas.
До початку 2019 року марка нарешті відновила прибутковість; Рорстед висловив надію, що тепер можна буде забезпечити зростання продажів за рахунок нових ліній взуття — CrossFit Nano і FloatRide Run. Він порівняв керівництво компанії з батьком, однаково люблячим обох своїх дітей.
Коли почалася пандемія коронавіруса, Reebok постраждав навіть більше, ніж бренд Adidas. У той час як продажі німецького лейбла впали на 33% у другому кварталі, виручка Reebok за той же період впала на 42%. В результаті виникла і ідея продати бренд.
Німецьке ділове видавництво Manager Magazin дізналося про це від людини, близької до компанії. За її словами, процес уже запущений, але знаходиться на початковій стадії. Серед можливих покупців — американська компанія VF Corp., що володіє брендами Timberland і North Face, а також китайська Anta International Group Holdings.
Що стосується вартості, є сумніви, що Rorsted зможе запросити більше 2 мільярдів доларів за Reebok.