All Retail
Опубліковано

Прибуток Coca-Cola впав на 9%: компанія згортає половину брендів

Теги:
Coca-Cola

Виручка компанії Coca-Cola за підсумками січня-вересня 2020 р склала $ 24,4 млрд, що на 13% нижче за аналогічний показник минулого року.

Про це йдеться в звіті компанії.

Чистий прибуток за три квартали скоротився на 9% — до $ 6,3 млрд, валовий прибуток — на 15%, до $ 14,5 млрд, операційний — на 16%, до $ 6,66 млрд.

Зниження в числі іншого пов'язано з тим, що досить значна частина продажів Coca-Cola доводиться на кафе, ресторани та інші заклади громадського харчування, багато з яких були закриті по всьому світу на час карантину.

У цих умовах компанія вирішила зосередитися на «портфелі меншого розміру з оптимальним набором глобальних, регіональних і місцевих брендів з найсильнішим потенціалом» для збільшення споживчої бази і рентабельності. Для цього корпорація Coca-Cola збирається закрити близько 200 брендів, тобто майже половину від усього свого портфеля з 430 брендів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або