All Retail
Опубліковано

Продажі продуктів онлайн в Україні виросли більш, ніж в 2 рази

Теги:
e-commerce
Фото:
shoppingpl.com

В умовах карантинних обмежень продуктовий e-commerce в Україні зріс більш ніж удвічі в порівнянні з показниками минулого року.

Як пише портал Investory News з посиланням на дослідження лондонської компанії Euromonitor International, частка онлайн-торгівлі в Східній Європі в цьому році зросла до 10% від загального обсягу роздрібних продажів. При цьому найбільше зростання e-commerce зафіксоване в Україні, приблизно на 45% — до 8% від загального обсягу роздрібного товарообігу.

Згідно з даними дослідження, продуктовий e-commerce в Україні в 2020 році виріс на 107% в порівнянні з торішніми показниками. Це обумовлено карантинними обмеженнями, які сприяли співпраці продуктових ритейлерів з сервісами доставки.

Найбільш затребуваними послугами сервісів доставки стали безкоштовна доставка, її відстеження і можливість безкоштовного повернення — за ці пункти проголосувало більше половини опитаних компанією респондентів.

Згідно з прогнозом, в Україні частка e-commerce в загальній структурі продажів продовжить рости в найближчі п'ять років і в 2025 році складе близько 11%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або