All Retail
Опубліковано

Компанія «Хенкель» підтримує заклик глобальних компаній щодо укладення договору ООН про забруднення пластиковими відходами

Теги:
Хенкель
Фото:
henkel.ua

Компанія «Хенкель» разом з іншими 28 великими глобальними компаніями схвалила маніфест бізнесу із закликом до урядів країн щодо обговорення й укладення договору Організації Об’єднаних Націй (ООН) про забруднення пластиковими відходами.

Цей заклик компанії до дії пролунав напередодні п’ятої Асамблеї ООН з навколишнього середовища (UNEA5). У ньому, так само як у недавній спільній доповіді Всесвітнього фонду дикої природи (WWF), фонду Елен Макартур та консалтингового агентства Boston Consulting Group, наголошено на потребі укладення такого міжнародного договору, який сприятиме розв’язанню проблеми забруднення пластиковими відходами.

Щороку 11 мільйонів метричних тонн пластикових відходів потрапляють у довкілля, забруднюючи океани й інші життєво важливі екосистеми. Судячи з усього, нинішні підходи не дають змоги успішно розв’язати проблему забруднення пластиковими відходами у глобальному масштабі. У зв’язку з цим компанія «Хенкель» вирішила долучитися разом з іншими великими компаніями до ухвалення маніфесту, що містить звернення про укладення міжнародної угоди з боротьби із забрудненням пластиковими відходами. Підписанти маніфесту закликають до укладення Договору ООН, який забезпечить гармонізацію складного регуляторного ландшафту, встановлення спільних показників і визначення методології, обов’язковість розроблення національних цільових показників і планів дій, а також підтримку впровадження інноваційних рішень і розвиток інфраструктури заради формування однакових умов у всіх ланках ланцюжка створення цінності стосовно ставлення до пластику.

Пластик — наша спільна відповідальність

«Пластикові відходи, що потрапляють у довкілля, — це одна з найбільших проблем, з якими нині стикається людство. Компанія «Хенкель» визнає свій обов’язок щодо участі у розв’язанні цієї глобальної проблеми — і ми вживаємо відповідних заходів. Ми дотримуємося цілеспрямованої політики щодо активізації переходу до економіки замкненого циклу, встановлення партнерських відносин на всіх рівнях ланцюжка створення цінності для реалізації рішень, що відповідають принципам сталого розвитку, а також робимо все можливе для запобігання утворенню пластикових відходів, — зауважує Сильві Ніколь (Sylvie Nicol), член Правління компанії «Хенкель», відповідальна за управління персоналом і сталий розвиток. — Проте зусилля з боку деяких компаній не є достатніми. Нам слід створити глобальну структуру на рівні ООН для координування діяльності заінтересованих сторін і сприяння кардинальним зрушенням щодо розв’язання проблеми забруднення пластиковими відходами".

Цілеспрямована політика щодо скорочення обсягу пластикових відходів 

У межах реалізації своєї стратегії сталого розвитку компанія «Хенкель» встановила власні амбітні цільові показники щодо упаковки на період до 2025 року, досягнення яких сприятиме переходу до економіки замкненого циклу. До 2025 року весь пакувальний матеріал компанії «Хенкель» буде придатним до перероблення або повторного використання*, при цьому компанія скоротить частку пластику, отримуваного з викопної сировини, що міститься в упаковці її споживчих товарів, на 50 відсотків. До того ж, «Хенкель» прагне запобігти потраплянню пластикових відходів у довкілля. З цією метою компанія «Хенкель» підтримує ініціативи зі збирання та перероблення відходів, а також здійснює інвестиції у розроблення інноваційних рішень і технологій, які забезпечують перероблення відходів у межах замкненого циклу. Прикладом цього є партнерство компанії «Хенкель» із соціальним підприємством Plastic Bank, яке має на меті припинити забруднення океанів пластиковими відходами та забезпечити можливості найбіднішим верствам населення для заробляння грошей чи отримання послуг.

Компанія «Хенкель» також бере участь у реалізації різних ініціатив, наприклад, ініціативи фонду Елен Макартур New Plastics Economy Global Commitment або глобальної ініціативи Alliance to End Plastic Waste (AEPW).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або