All Retail
Опубліковано

Кав'ярні Starbucks демонструють стрімке зростання мобільних продажів

Теги:
Starbucks

Згідно з останнім звітом мережі кав'ярень Starbucks, сьогодні близько чверті всіх замовлень виконується і оплачується через мобільний додаток

Останнім часом на тлі пандемії коронавіруса Starbucks активно просуває мобільний додаток Mobile Order & Pay, що дозволяє рідше перебувати в приміщенні кав'ярні, дотримуючись правил соціальної дистанції.

Додаток дозволяє клієнтам замовляти і оплачувати каву зі смартфона. Його було представлено в 2015 році, і з тих пір його популярність постійно зростає. Але якщо цього кількість користувачів збільшувалася поступово, то в 2020 році відбувся якісний стрибок. В кінці 2019 роки кількість таких транзакцій становила 16%, але зараз досягла 24%. Для порівняння, зростання за весь 2019 рік склало всього 2%.

Зміни, що відбуваються в світі, неминуче впливають і на політику компанії. І якщо раніше Starbucks позиціонувала свої кав'ярні як «третє місце» після дому та роботи, тепер вони більше схожі на ресторани швидкого харчування з упором на самообслуговування. У цьому звіті компанія підтверджує свої довгострокові плани по роботі в цій сфері.

Мобільні платежі Starbucks були широко поширені в США з перших днів їх появи. Згідно зі звітом eMarketer, в 2018 році вони навіть перевершили за популярністю мобільні платіжні системи Apple і Google.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або