All Retail
Опубліковано

Більшість американців будуть купувати подарунки в інтернеті

Теги:
e-commerce
Фото:
innotechnews.com

Google повідомляє, що 69% респондентів планують зробити більше покупок у наступному сезоні святкових продажів.

Дані дослідження свідчать про те, що структура споживання в США змінюється, пише Search Engine Journal. Незважаючи на те, що пандемія суттєво порушила ритм традиційної роздрібної торгівлі, вона не зупинить людей у ​​пошуках святкових покупок.

Аналітики зазначають, що споживачі відкриті для випробування нових послуг та додатків. Більшість також готові робити покупки у нових роздрібних торговців та нових платформ. Одночасно роздрібні торговці, які не пристосовуються до новітньої моделі поведінки споживачів сьогодні, ризикують втратити свою аудиторію.

Окремий розділ дослідження був присвячений покупкам протягом найважливішого року продажів. Повідомляється, що 62% американців планують розпочати покупки у святкові дні на початку цього року. 77% респондентів заявили, що планують шукати подарунки в Інтернеті, а не в фізичних магазинах.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або