All Retail
Опубліковано

Adidas закрив 40% своїх магазинів в Європі після пандемії

Теги:
adidas
AR ексклюзив
Фото:
brooklynstore.com.ua

Німецький виробник спортивних товарів Adidas повідомив про виробничі результати за третій квартал 2020 року.

Німецький виробник спортивних товарів Adidas оголосив операційні результати за третій квартал 2020 року. За даними агентства Reuters, продажу холдингу знизилися на 3% до приблизно 5,96 мільярда євро, а операційний прибуток знизився на 12% до 794 мільйона.

Міжнародна компанія з виробництва спортивного одягу, взуття та аксесуарів. Найбільший виробник спортивного одягу в Європі і другий за величиною в світі після Nike.

Результати виявилися вищими за прогнози — аналітики очікували, що виручка Adidas впаде до 5,91 мільярда євро, а прибуток — до 723 мільйона. У четвертому кварталі компанія очікує подальшого зниження продажів і зниження прибутку до рівня від 100 до 200 мільйонів євро.

В даний час близько 93% всіх магазинів залишаються відкритими в глобальній мережі під управлінням Adidas. У цей період частка закритих магазинів на європейському ринку досягла 40%. Причина — неодноразові блокування, введені в багатьох країнах Західної і Центральної Європи.

"Хоча на початку кварталу ми були на шляху зростання, загострення пандемії в багатьох частинах світу знову вимагає нашого терпіння і підтримки", — прокоментував Каспер Рорстед, генеральний директор Adidas.

З моменту публікації звіту акції Adidas впали в ціні більш ніж на 5 відсотків після зростання, викликаного новинами про успішне тестування нової вакцини Pfizer. У компанії поки не коментують можливий продаж бренду Reebok. Виручка Reebok впала на 7% в третьому кварталі. Онлайн-оборот Adidas за останні три місяці збільшився в півтора рази.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або