All Retail
Опубліковано

JD.com хоче відкрити 5 млн. торговельних точок

Теги:
JD.com
e-commerce
Фото:
malls.com

JD.com, найбільший роздрібний торговець в Китаї, інвестує в агресивне зростання роздрібної мережі, щоб збільшити її до 5 мільйонів приватних торгових обʼєктів протягом трьох років.

У планах компанії відображена стратегія боротьби зі зростаючим сегментом електронної комерції. Провідні гравці прагнуть отримати якомога більше

нових клієнтів в невеликих містах.

Сюй Лей, генеральний директор JD Retail, зазначив, що компанія буде розвивати офлайн-магазини самостійно і з партнерами в регіонах, оскільки «ринок роздрібної торгівлі в Китаї величезний». Бізнес-модель продавця може бути обмежена. Компанія усвідомлює, що існуючі онлайн-канали можуть обслуговувати тільки певну кількість споживачів, тому прийшов час використовувати логістику, мерчандайзинг і технології "в ширшому контексті".

"На додаток до нашого централізованого онлайн-додатку у нас також є багато торгових каналів, які дуже важливі для бізнесу", — сказав Лей на конференції East Tech West в Гуанчжоу.

Рітейлер відкрив свій найбільший фізичний магазин в Чунціні в листопаді 2019 року в рамках стратегії розвитку роздрібних каналів. До 2025 року рітейлер розраховує досягти позначки в 5 мільйонів торгових точок, пише CNBC. В цьому році компанія вже інвестувала 100 мільйонів доларів в одного з найбільших рітейлерів електроніки Gome Retail Holding, створивши спільне підприємство з 2600 магазинів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або