All Retail
Опубліковано

Преміальні бренди нарощують частку на глобальному ринку

Теги:
FMCG
Фото:
fbc.net.ua

Преміальні бренди продуктів харчування нарощують свою частку на ринку, незважаючи на економічну невизначеність, повʼязану з розповсюдженням COVID19, і очікувану «рецесію витрат».

Про це йдеться в свіжому звіті IRI.

За словами аналітиків, така тенденція виникла в звʼязку з тим, що споживачі всіх рівнів доходу прагнуть повторити улюблені ресторанні страви у себе на кухні. Також вони споживають більше «здорової» їжі і ретельніше стежать за харчуванням.

У звіті наголошується, що за 8 місяців коронавірусної пандемії покупці почали витрачати більше на продуктові кошики, преміальне вино, пиво і лікери, фірмову каву, страви преміум-класу і делікатеси, щоб відтворити вдома атмосферу ресторану. Таким чином вони намагаються отримати позитивні емоції і нові враження.

При цьому бізнес-консультант Джеймс Річардсон застерігає молоді бренди від переоцінки власних можливостей.

На його думку, це може виявитися тимчасовою хвилею, а не тенденцією.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або