All Retail
Опубліковано

METRO і Serviceplan закликають дати кухні відпочити на Різдво

Теги:
Metro
Фото:
All Retail

Глобальна пандемія COVID-19 вже призвела до значних втрати доходів індустрією громадського харчування в 2020-му році.

У найближчі місяці не очікується відновлення індустрії через зберігаються карантинних обмежень. Прагнучи підтримати своїх партнерів і клієнтів зі сфери громадського харчування, METRO запускає масштабну ТВ- і Онлайн-кампанію в 18 країнах світу. Ключовим елементом кампанії є різдвяний фільм «Дайте вашій кухні відпочити» ( «Give your kitchen a break» ), створений Serviceplan Campaign Hamburg,

Мета глобальної кампанії «Дайте вашій кухні відпочити» — спонукати якомога більшу кількість людей замовити свої улюблені різдвяні страви в найближчому ресторані. Адже протягом майже всього 2020-го більша частина життя людей була сконцентрована в будинку, тепер, принаймні, кухня отримає перерву і можливість «відпочити».

Жизель Муса (Gisele Musa), віце-президент/міжнародний директор з брендінгу METRO, прокоментувала: «Кампанія #GiveYourKitchenABreak — ще одне підтвердження нашого прагнення всіма доступними способами підтримати сферу громадського харчування. Традиційно, ключовий аудиторією нашого бренду були представники середнього і малого бізнесу, але на цей раз ми звернулися до широкого загалу. Через пандемію сфера громадського харчування переживає важкі часи, але люди також переситилися самоізоляцією і обмеженнями. Саме тому ми звернулися до суспільства в цілому з пропозицією зіграти свою роль, надавши підтримку індустрії, звільнившись від турбот на кухні і замовивши різдвяне меню з ресторану по сусідству. Це дозволить індустрії вижити, а сімʼї зможуть сповна насолодитися різдвяної атмосферою — ідеальне поєднання для особливого Різдва 2020».

Фільм «Дайте вашій кухні відпочити» (Give your kitchen a break), який став головним елементом кампанії, демонструє повсякденне життя звичайної сімʼї в 2020-м. Представлена сімейна історія відображає поточну ситуацію в багатьох сімʼях, коли в період самоізоляції життя зосереджене, виключно, в межах власного будинку: домашній офіс, домашнє навчання, приготування їжі, або заняття спортом. А задоволення від таких звичних і милих серцю кожного процесів, як насолода хорошою їжею, підготовка до святкового сезону і якісне спільне проведення часу часто «змазується» через проблеми, з якими доводиться стикатися в повсякденному житті під час цієї безпрецедентної пандемії. Тому, щоб полегшити життя на Різдво, замість того, щоб готувати їжу самостійно, можна замовити її з доставкою з найближчого ресторану.

«Різдво — час для радості. Це твердження ми прагнули відтворити в нашому новому ролику. З одного боку, це радість в сімʼях, від відпочинку і спільного проведення часу. З іншого — радість від того, що ти робиш добру справу, підтримуючи індустрію громадського харчування», — підкреслює Міхаель Шнайдер (Michael Schneider), керуючий директор Serviceplan Campaign Hamburg.

Відеоролик проекту: https://www.youtube.com/watch?v=GT3dWZj5QF4

Про Serviceplan Ukraine:

Serviceplan Ukraine приєдналося до Serviceplan Group в 2017 році, вже маючи більш ніж пʼятнадцятирічний досвід створення і розвитку ефективних маркетингових кампаній для брендів світового рівня в Україні таких як Київстар, Pepsico, Henkel, Greenville, Unicef, Danone, Lipton, Philip Morris, і т. д. Основними напрямками діяльності агентства є: запуск і просування брендів, стратегічне планування в сфері маркетингових комунікацій, розробка та адаптація креативних концепцій, а також проведення інтегрованих рекламних компаній. В активі агентства 25 престижних EFFIE AWARDS.

Serviceplan Group в Україні: http://www.serviceplan.com/en/serviceplan-ukraine.html

Про Mediaplus:

Mediaplus — найбільше в Європі незалежне медіаагентство зі штаб-квартирою в Мюнхені і офісами у всіх найбільших країнах світу, засноване в 1983 році. Послуги агентства включають: стратегічне і тактичне медіапланування, закупівлю і розміщення реклами, медіааудит, аналітику ЗМІ, а також оптимізацію витрат на рекламні кампанії. Міжнародне агентство є частиною інтегрованої комунікаційної групи Serviceplan.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або