Друга фаза ТРЦ «Остров» у Одесі поповнилась відомими брендами
- Фото:
- culturemeter.od.ua
На кінець літа 2021 року в Одесі планується відкриття другої фази ТРЦ «Остров», після чого загальна площа проєкту складе 70 100 кв. м, а орендна – 37 800 кв. м.
«Остров» – перший ТРЦ південної столиці, який об'єднав у собі унікальну центральну локацію, привабливу архітектуру й сучасну концепцію.
Проєкт знаходиться в самому серці Одеси, в історичній частині міста. У безпосередній близькості розташовані залізничний вокзал, автовокзал, ринок «Привоз», Старосінна площа і зоопарк.
Структура об'єкта включає в себе діючий підземний перехід, який виходить прямо в торгову галерею, підземний паркінг на 300 машино-місць і
муніципальні паркувальні місця навколо будівлі.
Міжнародна консалтингова компанія Cushman & Wakefield, ексклюзивний агент з набору орендарів у ТРЦ «Остров», повідомляє про підписання попередніх договорів оренди з продуктовим супермаркетом «Сільпо» на площу 2 463 кв. м, турецьким рітейлером одягу, взуття та товарів для дому LC Waikiki (1 611 кв. м), дитячим розважальним центром (6 500 кв. м), магазином товарів для навчання й творчості Librarium (623 кв. м), магазином ювелірних виробів «Золотий Вік» (87 кв. м), мережею аптек «Аптека Гаєвського» (77,4 кв. м).
Крім цього, на першому поверсі торговельно-розважального центру розмістяться магазини нижньої білизни італійських брендів Intimissimi і Calzedonia (68 кв. м і 64 кв. м відповідно). Супермаркет товарів для спорту, туризму і активного відпочинку Sportmaster буде представлений в проєкті на площі 1 477 кв. м.
У діючій частині ТРЦ знаходяться супермаркети техніки і електроніки «Фокстрот» площею 1 819 кв. м і Eldorado площею 1 094 кв. м, які продовжать роботу після відкриття нової черги.
Дмитро Дудар, старший агент департаменту агентських і консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості компанії Cushman & Wakefield в Україні, розповів про особливості концепції ТРЦ «Остров»: «Переваги локації, а саме насичені пішохідні й транспортні потоки по фасаду будівлі, дозволили зосередитися на ефективному розташуванні орендарів всередині проєкту. З цією метою кожен поверх відведений під певну товарну категорію. На першому поверсі будуть розташовані оператори імпульсної групи товарів: косметика, парфумерія, ювелірна, білизняна та панчішно-шкарпеткова групи, а також подарунки і аксесуари. На другому поверсі будуть представлені магазини одягу, на третьому – магазини товарів для спорту й активного відпочинку. Дитяча група товарів і магазини для творчості будуть розміщені на четвертому поверсі, там само буде вхід у дитячий розважальний центр, який займе весь п'ятий поверх другої фази ТРЦ. Така стратегія заповнення позитивно позначиться на відвідуваності кожного поверху, оскільки будуть досягнуті критична глибина та різноманітність асортименту».
Оксана Крашунська, директор ТРЦ «Остров», повідомила, що будівельні роботи на об'єкті йдуть відповідно до узгодженого раніше графіку – вже проводяться внутрішні роботи. «Ми не зупиняли будівництво ні на день. Хочу висловити подяку нашим орендарям, з якими ми сьогодні вже підписали попередні договори або ж знаходимося на етапі узгодження контрактів. Дуже приємно, що незважаючи на непростий час, компанії продовжують розвиватися й готові посилювати наш об'єкт своїми брендами. Зі свого боку, ми прагнемо створити всі технічні можливості для реалізації кращих концепцій магазинів наших партнерів», – розповіла Оксана Крашунська.