All Retail
Опубліковано

Найбільші одежні рітейлери повідомляють про багатомільйонні падіння продажів

Теги:
одяг та взуття
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Пандемія 2020 року завдала серйозного удару по бізнесу провідних світових виробників модного одягу.

Для багатьох брендів з десятирічною історією цей рік став останнім. Інші починають підраховувати рекордні збитки на тлі закриття магазинів і обмежень по всьому світу.

Як повідомляє WWD, американський бренд Abercrombie & Fitch втратив більше 244 мільйонів доларів за перші шість місяців року, а прибуток в четвертому кварталі впав більш ніж на третину.

Британський будинок моди Burberry заробив 257 мільйонів фунтів стерлінгів за рік, при цьому онлайн-продажі впали майже на 50%. Компанії довелося звільнити близько 5% співробітників британського офісу.

Виручка Guess впала з 536 мільйонів доларів до 260 мільйонів доларів в першій половині 2020 року. Один з найбільших брендів повсякденного одягу, H & M, повідомив про падіння продажів на 57% цієї весни, що призвело до закриття більше 170 магазинів. Збитки Nike на тлі пандемії склали 790 мільйонів доларів.

Французький модний гігант Kering, власник люксових брендів Gucci, Saint Laurent і Bottega Veneta, втратив більше 16% своєї виручки, що оцінюється в 3,2 мільярда євро за перший квартал 2020 року. Його головний конкурент, LVMH, повідомив про 84% падіння чистого прибутку.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або