ТОП-10 угод злиття і поглинання на ринку їжі і напоїв
Незважаючи на пандемію, продовольчі компанії в 2020 р. знайшли способи оптимізувати операції і навіть розширювати свої портфелі.
Протягом останнього десятиліття на ринку укладали великі трансформуючі угоди, які в багатьох випадках обтяжували прибуток величезними боргами і не забезпечували обіцяного синергізму. Але в останні роки виробники переключили свою увагу на придбання більш дрібних компаній, щоб прискорити їх вихід в швидкозростаючі сегменти, одночасно відмовляючись від брендів, які заважають їм збільшувати продажі і покращувати маржу, пише fooddive.
Видання виділяє ТОП-10 угод по злиттю і поглинанню на ринку продуктів харчування і напоїв, які виявилися найбільш значущими в 2020 р
- $ 3,85 млрд — PepsiCo купує виробника енергетичних напоїв Rockstar.
- $ 3,2 млрд — Kraft Heinz продає бізнес з виробництва натурального сиру компанії Lactalis.
- $ 2,6 млрд — Nestlé купує швейцарське виробництво засобів для лікування алергії на арахіс.
- Mars купує виробництво здорових закусок Kind North America. Умови угоди не розголошуються, але річні продажі Kind оцінюються на ринку в $ 1,5 млрд.
- $ 950 млн — Nestlé купує компанію з доставки їжі Freshly.
- $ 800 млн — McCormick купує виробника гарячого соусу Cholula.
- Conagra Brands буде продавати арахісове масло Peter Pan компанії Post Holdings. Фінансові умови не розголошуються.
- $ 610 млн — виробник спиртного Diageo купує швидко зростаючий бренд алкоголю преміум-класу, спонсорований Райаном Рейнольдсом.
- $ 550 млн — виробник джему JM Smucker продає свій бізнес з виробництва масел Crisco і шортенінга компанії B & G Foods.
- $ 480 млн — 100-річна компанія з виробництва снеків Utz купує виробника чіпсів і сальси On The Border.