All Retail
Опубліковано

Tiffany збільшила продажі в свята на 2%

Теги:
Tiffany
Фото:
chernigiv-city.com

Американська мережа роздрібної торгівлі ювелірними виробами Tiffany & Co. (SPB: TIF) збільшила продажі в ході минулого святкового сезону до рекорду.

Продажі компанії в період з 1 листопада по 31 грудня 2020 року включно підвищилися на 2% порівняно з аналогічним періодом роком раніше, згідно з попередніми розрахунками.

У тому числі зростання продажів в материковому Китаї перевищило 50%, а інтернет-продажі підскочили більш ніж на 80%, заявив головний виконавчий директор Tiffany Алессандро Больоло.

В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (АТР) продажі в свята зросли на 20%, в Японії — на 8%. Тим часом в Європі вони впали на 8%, в Північній і Південній Америці — на 5%, говориться в прес-релізі компанії.

Без урахування зміни валютних курсів в цілому продажі Tiffany в четвертому кварталі не змінилися. У тому числі в АТР вони збільшилися на 14%, в Японії — на 3%. При цьому в Європі було зафіксовано зниження на 10%, в Америці — на 5%.

На кінець 2020 року всьому світу діяло 320 магазинів компанії (122 на американських континентах, 59 в Японії і 87 в інших країнах АТР, 47 в Європі і пʼять в ОАЕ), що на 7 менше показника роком раніше.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або