All Retail
Опубліковано

Rossmann виграла від пандемії — світові продажі компанії пішли вгору

Мережа Rossmann в 2020 році поліпшила результати продажів, - повідомили в компанії.

Найкращих результатів мережа домоглася в Німеччині. Тепер найбільший дрогері-рітейлер оголосив про багатомільйонні інвестиції та відкриття нових магазинів.

У 2020 році Rossmann Group досягла 3,5-процентного збільшення продажів — до 10,35 млрд. євро. Компанія досягла успіху в Німеччині, де продажі виросли на 4,7% — до 7,33 млрд. євро (раніше було 7 млрд. євро). Збільшення продажів нетто становить 1,4% за рахунок тимчасового зниження ПДВ, а в порівнянні з 2019 роком вони склали більше 6% — передає портал wiadomoscikosmetyczne.pl

За даними прес-служби Rossmann в Німеччині, вирішальним фактором для хороших результатів було те, що магазини дрогері, незважаючи на торговельні обмеження, викликані коронавірусом, залишалися відкритими, і "диверсифікований асортимент Rossmann виявився надзвичайно стійким до кризи, оскільки він зміг дуже добре витримати зміни купівельної поведінки клієнтів«.

Зарубіжні філіали компанії Rossmann (в Польщі, Угорщині, Чехії, Туреччини, Албанії, Косово та Іспанії) постраждали в різному ступені від закриття через пандемію коронавірусу, але їх продажі зросли на 2% — до 3,06 млрд. євро (в минулому році — 3 млрд. євро).

В даний час Rossmann управляє 2 011 магазинами за кордоном і 2 233 магазинами в Німеччині. Мережа працює у 8 країнах Європи і налічує 56,3 тис. співробітників.

Очікуваний обсяг інвестицій компанії в новому 2021 фінансовому році становить 200 млн. євро. Планується відкрити 195 торгових точок, з них 75 — в Німеччині.

У рейтингу Forbes Rossmann займає 54-е місце серед кращих роботодавців світу. Пандемія ясно продемонструвала соціальну значимість роздрібної торгівлі. «В одній тільки Німеччині 34 тис. співробітників Rossmann внесли вагомий вклад в життя компанії і суспільства в цей важкий рік. У 2020 році кращі співробітники були винагороджені бонусними виплатами в розмірі понад 30 млн. євро», — йдеться в повідомленні компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або