Україна увійшла до десятки країн з найбільшим зростанням прибутку від e-сommerce
- Фото:
- https://unsplash.com/
Україна продемонструвала значне зростання прибутків від e-commerce під час пандемії.
Про це йдеться у звіті Payoneer’s Global Seller Index, який охоплює II та III квартали 2020 року. Наша країна посіла шосту позицію в рейтингу, випередивши В’єтнам, Ізраїль, Індію та Японію, але поступившись Китаю, США, Гонконгу, Південній Кореї та Великобританії.
У дослідженні відзначається, що в усьому світі кількість відвідувань онлайн-маркетплейсів збільшилася на 37% — з 16 млрд в січні 2020 року до 22 млрд в червні. У другому кварталі 2020 року глобальні обсяги продажів збільшились на 81% в річному вимірі, що майже втричі перевищує зростання у другому кварталі 2019 року. У третьому кварталі 2020 року також спостерігається зростання на 81% в річному вимірі в порівнянні з 36% в 3 кварталі 2019 року. Аналітики Payoneer прогнозують, що четвертий квартал стане рекордним з точки зору світових обсягів продажу.
На початку пандемії продавці відчували деякі труднощі, пов’язані з загальними проблемами на глобальних ринках (зменшення виробництва, збої постачання та інше), але ті, хто виявив винахідливість та швидко зорієнтувався у нових реаліях, змогли оперативно відновитися та збільшити прибуток в рази.
«Продавці на маркетплейсах традиційно вважалися новаторами, які вміють визначати нові можливості та використовувати їх у потрібний час, — коментує результати дослідження віцепрезидент з маркетингу Payoneer Джоні Стіл. — Саме ця комбінація якостей, яка об’єднує маркетплейси та продавців, зробила 2020 рік дійсно революційним роком для індустрії e-commerce та її довгострокової траєкторії розвитку».
На тлі росту глобальної індустрії e-commerce, підприємці використовують можливість вийти на різноманітні зовнішні ринки, щоб залучити нових клієнтів і розширити свій бізнес. І опитування міжнародних продавців, проведене Payoneer, підтверджує це — 76% продавців розмірковують про вихід на нові ринки для подальшого розвитку свого бізнесу. Найбільший інтерес представляють Європа (17%), США та Азія (по 15%).