All Retail
Опубліковано

Дослідження SAP: як змінюються звички покупців з відновленням економіки

Теги:
e-commerce
Фото:
golos.ua

Згідно з новим спільним дослідженням SAP і The Economist Intelligence Unit, бебі-бумери та люди покоління X, найімовірніше, відмовляться від деяких зі своїх нових звичок при здійсненні інтернет-покупок і повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь.

У дослідженні The Influential Shopper яке проводилось у вересні 2020 року й охопило понад 4 000 покупців по всьому світу, було проаналізовано основні звички покупців, а також кращі канали покупок і рівні витрат до пандемії, під час пандемії та після зняття обмежень серед представників різних поколінь. У дослідженні чітко простежується тенденція до зміни поведінки споживачів: вони все більше купують в інтернеті товари першої необхідності, а також інші речі.

Основні висновки:

• Хоча загальні щомісячні роздрібні витрати в досліджуваних країнах знизилися на 9% протягом першого та другого кварталів 2020 року, онлайн-витрати збільшилися в середньому на 15%.

• Під час пандемії кількість онлайн-покупок основних товарів, таких як бакалія та миючі засоби, активно зросла: середньомісячні витрати на ці дві категорії збільшилися на 78% і 49% відповідно.

• Після послаблення обмежень нові звички збережуться, проте будуть дещо відрізнятись у покупців різних поколінь. Наприклад, міленіали та покоління Z скоротять інтернет-покупки на 4%, покоління X — на 6%, а ось бебі-бумери — аж на 9%.

• Можливість робити покупки будь-де й будь-коли це причина номер один, чому респонденти всіх поколінь вибирають інтернет-шопінг. Найчастіше про це говорили бебі-бумери (59%) і представники покоління X (51%) та рідше — представники поколінь Y і Z (по 42%).

Паула Гансен, директор з управління виручкою, SAP Customer Experience, зазначила:

«У майбутньому успіх бренду буде прямо залежати від того, наскільки винятковий досвід покупки він зможе запропонувати для кожного покоління. Необхідно адаптувати маркетингові активності з урахуванням віку споживачів і кращого способу покупок — це допоможе розвинути необхідну гнучкість для подолання можливих криз у майбутньому й активніше відновлюватися після пандемії коронавірусу».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або