All Retail
Опубліковано

Apple повернула собі перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу

Теги:
Apple

Apple повернулася на перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу вперше з 2016 року, обійшовши Amazon і Google.

Про це свідчать результати щорічного дослідження Brand Finance Global 500, передає Інтерфакс-Україна.

Вартість бренду Apple в рейтингу за 2021 рік оцінюється в $ 263,4 млрд, що на 87% вище, ніж роком раніше.

Друге і третє місце в рейтингу найдорожчих брендів світу 2021 року займають бренди інтернет-рітейлера Amazon.com Inc., вартість якого зросла на 15% — до $ 254,2 млрд, і Google ($ 191,2 млрд, зростання на 1%), що входить в Alphabet Inc.

У десятку найдорожчих брендів світу також входять Microsoft ($ 140,4 млрд), Samsung ($ 102,6 млрд), Walmart ($ 93,19 млрд), Facebook ($ 81,48 млрд), ICBC ($ 72,8 млрд), Verizon ( $ 68,9 млрд) і WeChat ($ 67,9 млрд).

При цьому найбільш швидкозростаючим брендом в рейтингу Brand Finance Global 500 стала Tesla, який оцінили в $ 32 млрд. Бренд виробника електромобілів подорожчав за рік на 158%.

Друге місце за темпами зростання (+ 108%) зайняв бренд Alibaba.com, що подорожчав до $ 39,2 млрд.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або