All Retail
Опубліковано

Дослідження Mastercard: клієнти хочуть отримувати більше деталей про свої покупки в цифровому банкінгу

Теги:
Mastercard

Картодержателі отримають доступ до більш детальної інформації про покупки в мобільному додатку свого банку. Таку прозорість транзакцій забезпечить нове рішення від Mastercard

Компанія Mastercard запускає нове рішення для цифрового банкінгу, яке надасть картодержателям доступ до розширеної інформації про свої покупки. Завдяки сервісам компанії Ethoca, яка стала частиною Mastercard у 2019 році, банки зможуть покращити цифрову взаємодію зі своїми клієнтами, надавши їм додаткову інформацію про операції за карткою: назва торговця, його логотип і адреса, а також контактні дані.

Уже сьогодні торговці можуть завантажувати в систему свої логотипи, щоб збільшити впізнаваність свого бренду і зменшити можливі непорозуміння під час операцій, які призводять до непотрібних повернень платежів. Паралельно Mastercard також працює спільно з банками-емітентами над введенням нового галузевого стандарту, щоб вже до 2022 року в каналах цифрового банкінгу клієнтам була доступна розширена інформація про транзакції.

У результаті нового опитування Mastercard[1] серед клієнтів банків у Центральній і Східній Європі, в тому числі і в Україні, з'ясувалося, що користувачам не завжди вдається точно ідентифікувати всі витрати за карткою у каналах цифрового банкінгу. Наприклад, вони можуть не впізнати назву торговця або обробника платежу, який відображається замість продавця. Для багатьох користувачів цифрового банкінгу це є поширеною проблемою і викликає негативні емоції. 75% опитаних українців відзначають, що їм буває складно розпізнати покупки в історії операцій. У третини опитаних (32%) ця ситуація викликає тривогу, у 28% — роздратування, а кожен п'ятий відчуває через це розгубленість. 

Турбуючись про можливе шахрайство — у разі складнощів з ідентифікацією тієї чи іншої операції за карткою, 47% українських користувачів негайно зателефонують в банк, тоді як до торговця у такій ситуації звернеться всього лише 1% опитаних українців. При цьому ще 47% клієнтів зізнаються, що через якийсь час самі згадають сумнівну операцію.

Скарги, яких можна уникнути

У результаті дзвінків у банк клієнти зазвичай подають скаргу у вигляді заявки на повернення коштів — так роблять понад 70% опитаних українців. Однак після подання скарги часто з'ясовується, що вона необґрунтована. Три клієнти з десяти в результаті переконаються, що просто забули про покупку (31%) або транзакцію здійснив інший член сім'ї (12%). Проте, якщо заявка на повернення коштів вже подана, емітент зобов'язаний її обробити, що викликає операційні витрати, пов'язані з часом, витраченим на зв'язок з картодержателем, перевіркою операції та іншими додатковими діями, що в середньому займає до двох тижнів.

Під час дослідження Mastercard, українці підтвердили, що хотіли б бачити розширені дані про операції за картками в історії оплат. Це допомогло б їм простіше і швидше ідентифікувати свої покупки. На їхню думку, найбільш корисними даними є: назва торговця (65%), його логотип (28%) і місце здійснення покупки (61%). Троє з п'яти українців переконані, що наявність цієї інформації дає більш зрозумілу і прозору картину історії оплат. Такі деталі транзакції допомогли б клієнтам швидко ідентифікувати торговця (45%) і саму покупку (34%), але найголовніше — додали б власникам карток почуття впевненості та контролю над своїми платіжними операціями (46%).

«Ми працюємо з банками і торговцями над тим, щоб зробити таке рішення новим стандартом для цифрового банкінгу до 2022-го. Ми впевнені в тому, що збільшення прозорості транзакцій значно покращує досвід користування цифровими банківськими каналами і допомагає користувачам відчути максимальну впевненість і контроль над своїми витратами. Банки зможуть ще ефективніше взаємодіяти з клієнтами, а торговці підвищать впізнаваність бренду. При цьому і банки, і торговці відчують переваги від зменшення кількості дзвінків і скарг від користувачів», — зазначає Брайан Морріс, віцепрезидент з розвитку продуктів Mastercard у Центральній та Східній Європі.

«Нове рішення від Mastercard особливо актуальне в цифрову еру, коли популярність цифрового банкінгу зростає безпрецедентно швидко. За даними нашого опитування, для українців цифрові канали вже є основними способами взаємодії з банком: 80% опитаних клієнтів банків в Україні користуються послугами цифрового банкінгу більше одного разу на тиждень, а 39% — мінімум раз на день. Це найвищі показники серед країн Центральної та Східної Європи. Можливість бачити розширену інформацію за своїми операціями в мобільних банківських каналах — таку як назва торговця, його логотип, адреса та контактні дані — буде тільки посилювати цифровий клієнтський досвід і зміцнювати взаємодії клієнтів і банків у цифрових каналах», — підкреслює Юрій Батхін, віцепрезидент з розвитку бізнесу Mastercard в Україні та Молдові.  

Торговці вже можуть приєднатися до сервісу

Рішення від Mastercard допоможе збільшити рівень задоволеності клієнтів і значно покращити їх користувацький досвід, а також знизити кількість заявок на повернення коштів для емітентів. На сайті logo.ethoca.com будь-який торговець може заповнити форму і завантажити свій логотип для відображення в каналах цифрового банкінгу. Участь у цій послузі для всіх торговців є безкоштовною. Логотип торговця буде прив'язаний до відповідних операцій у банківських мобільних додатках, що дасть чіткі візуальні підказки і допоможе власникам карток швидко ідентифікувати свої покупки. Для торговців це можливість не тільки мінімізувати кількість непотрібних і трудомістких заявок, але і розширити присутність і впізнаваність свого бренду.

[1] Дослідження проводилося в листопаді 2020 року агенцією Kantar TNS на замовлення Mastercard з використанням методу CAWI серед 3300 клієнтів банків у віці від 18 до 60 років, власників карток в країнах Центральної та Східної Європи: Польщі, Україні, Чехії, Угорщині, Румунії, Греції, Словаччині, Австрії, Болгарії і Сербії. 

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або