All Retail
Опубліковано

ГК «Верес» у 2020 році збільшила реалізацію продукції на 8%, розширивши лінійку на 24 позиції

Теги:
Верес
Фото:
All Retail

Група компаній «Верес» у 2020 році збільшила реалізацію консервованої продукції під власною торговою маркою на 8% — до 946,9 млн грн в порівнянні з 2019 роком.

Асортимент бренду виріс на 24 SKU, що є найбільшим показником за останні 5 років.

Обсяги реалізації консервованої продукції на внутрішньому ринку зросли на 2,1% — до 792,1 млн грн, в порівнянні з 2019 роком. Постачання продукції на експорт в грошовому вираженні зросли у 2,2 разb — до майже 138,5 млн грн.

Торік ГК «Верес» вперше відкрила власний торговий дім в Казахстані з прямими постачання на 4 торгові мережі Magnum Cash & Carry, Small, «Діна», «Кенмарт», які входять в 10 найбільших рітейл-операторів країни. Також було укладено перспективний експортний контракт на постачання зеленого консервованого горошку в Сінгапур. Проєкт складався з двох постачань на загальну суму 40,5 млн грн.

Протягом 2020 року «Верес» вивів на ринок продукти в 4 нових для бренду категорії:

- готова їжа «Обіди як вдома»

- сухі спеції й приправи (12 SKU)

- кетчуп зі свіжих томатів (3 SKU)

- рідкі приправи (4 SKU).

Ще на початку року компанія випустила новинки соусної групи (гірчиця «Американська оригінальна») і солодкої групи (конфітюр «Гарбуз-апельсин»).

На початку осені бренд вийшов в ефір популярного кулінарного шоу «МастерШеф» з новим комунікаційним слоганом «Смачно як завгодно». Після тривалого «мовчання» в медіапросторі, своєрідний маніфест мав на меті показати, що бренд і компанія «Верес» розвивається і трансформується відповідно до запитів споживачів і сучасного стилю життя.

Виторг від реалізації непрофільних біржових сільськогосподарських культур у 2020 році склала 98,6 млн грн. У порівнянні з 2019 роком показник зріс на 14,13%.

Виробництво грибної продукції (блоки грибного міцелію) у звітному році збільшено на 6% до майже 40 тис. Тонн. Приріст фактичного виробництва свіжого гриба у звітному році до 2019 року становить + 3%, фасованого гриба + 64% (138,8 тонни проти 84,6 тонни у 2019 році).

Зовнішня реалізація грибної продукції у 2020 році в порівнянні з 2019 роком склала: блок грибного міцелію + 7%, свіжого гриба + 20%, фасованого гриба + 64%.

На 2021 заплановано збільшення виробництва як грибної продукції, так і свіжого гриба.

Звітний 2020 рік став рекордним за показниками продуктивності виробничих підрозділів і логістичного центру. У порівнянні з 2019 роком приріст продуктивності (кг/чол-годину.) Склав:

- Канівське виробничий підрозділ + 12%;

- Черкаське виробничий підрозділ + 8,5%;

- Черкаський логістичний центр (підрозділ етикетування готової продукції) + 34%.

Минулого року ГК «Верес» реалізувала масштабні інвестиційні проєкти: покупка нової сільськогосподарської техніки для агрокомплексу, капітальний ремонт блоків по вирощуванню грибів, оновлення обладнання на консервних виробничих підрозділах, масштабний за обсягами робіт і інвестиціями проєкт по установці автоматизованої лінії етикетування готової продукції. Загальний розмір реалізованих інвестицій у 2020 році склав 40,529 млн грн. У бюджеті на 2021 планова сума інвестицій становить 26,089 млн грн.

Загальний розмір сплачених у 2020 році податків ГК «Верес» становить 178,229 млн грн.

«У 2021 році ми плануємо на третину збільшити загальну суму вторгування від реалізації основної продукції, активно розвивати категорію готової їжі й освоювати нові експортні ринки». — зазначив генеральний директор ГК «Верес» Арсеній Белюкін.

Протягом року компанія планує випустити лінійку fancy food (6 SKU) і розширити категорію рідких спецій на 3 позиції.

Довідка

Група компаній «Верес», що входить в промислово інвестиційну групу Смарт-Холдинг, являє собою вертикально інтегрований бізнес у сфері FMCG, що спеціалізується на виробництві продуктів харчування, зокрема консервованої продукції, соусів.

Група обʼєднує 2 переробних і 2 сільськогосподарських підприємства, логістичний центр зі зберігання продукції. До її складу входить найбільше в Україні господарство з вирощування шампіньйонів. На потужностях групи щорічно переробляється до 25 тис. Тонн плодоовочевої продукції. Протягом року, включаючи постійних і сезонних працівників, компанія працевлаштовує близько 2,4 тис. Чоловік.

Продукція під ТМ «Верес» поставляється в більш ніж 35 країн світу. Частка групи на внутрішньому ринку консервованої плодоовочевої продукції України — 30%. Група входить в ТОП-3 виробників консервованих овочів в Україні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або