Київмлин збільшив продажі борошна на 20% і розширив географію
- Фото:
- agropolit.com
Компанія «Київмлин» за підсумками 2020 року, в порівнянні з попереднім роком, збільшила виробництво борошна на 20% — з 12 тис. Т в 2019 р до 14,4 тис. Т в 2020 р
Про це повідомила прес-служба "Київмлина".
«Нам вдалося реалізувати кілька важливих інфраструктурних та маркетингових проектів, завдяки яким «Київмлин» з регіонального бренду перетворився на повноцінну національну торгову марку. Зокрема, вдалося на третину розширити географію поставок борошна — тепер вона продається в усіх без винятку регіонах України, крім окупованих територій «, — зазначив директор ТОВ «Київмлин» Андрій Опанасенко.
За його словами, серед змін, які привели до зростання продажів і обсягів відвантажень борошна «Київмлин» — розширення комунікації за межі Києва, вихід на телевізійні і Діджитал-канали. «Ми наростили впізнаваність, а незмінно високу якість підтвердила правильність вибору наших нових і постійних споживачів», — додав Опанасенко.
Він також нагадав, що в кінці 2020 року «Київмлин» отримав нагороду фестивалю-конкурсу «Вибір року» — звання «Товар року» в номінації "Борошно".
"Ця нагорода є запорукою якості товарів і послуг. Тому наша компанія вдячна за довіру споживачів, особливо в такий непростий час", — зазначив Опанасенко.