All Retail
Опубліковано

Олег Винник у ролі Купідона: найамурніша акція року від мережі «АТБ»

Теги:
АТБ-Маркет
Фото:
All Retail

Напередодні Дня закоханих розпочалась масштабна промоакція, в якій один із найбільших рітейлерів країни об'єднав разом 25 різних брендів для спільного розіграшу подарунків.

До дня закоханих та 8 березня велика мережа роздрібних магазинів «АТБ» підготувала сюрприз — романтичну акцію «АТБ кохає тебе». Це не лише щире зізнання у почуттях своїм клієнтам вустами народного селебреті Олега Винника, але й старт гучної кампанії з вражаючим призовим фондом!

 

Вперше компанія «АТБ» вирішила створити масштабну колаборацію, об'єднавши одразу 7 компаній-лідерів в одному промо. Партнерами національної акції стали PepsiCo Ukraine, UFC, Henkel, Mars Ukraine, Olis, Kimberly Clark та МАУ-Ukraine. Саме їхня продукція має опинитися у продуктових кошиках споживачів для участі в розіграші.

 Умови доволі прості: придбати товарів на суму від 500 грн одним чеком, серед яких буде принаймні одна одиниця продукції брендів-партнерів, та зареєструвати код з чеку на сайті. Протягом акції буде проведено 3 розіграші. Щасливі переможці отримають неймовірні призи: 24 сучасних авто, 110 прикрас з діамантами та 3 мільйони сертифікатів на знижку до ювелірного магазину Gold.ua. А наприкінці буде визначено власника головного призу — Porsche Macan.

 «Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів є невід'ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які затребувані та важливі більш ніж чотирьом мільйонам нашим покупцям. Реалізація загальнонаціональних промоактивностей компанії в колаборації з широким колом партнерів, безумовно, додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам», — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

 Всеукраїнська промокампанія вимагала чималих ресурсів і нескінченного потоку ідей. Тому до її створення було залучено одразу кілька агентств у складі групи TWIGA Ukraine. Агентство маркетингових сервісів TWIGA`GO! стало лідером проєкту, реалізувавши його «під ключ». Креативна команда Lions розробила ідеї та візуальну складову промо. Менше ніж за місяць були створені всі креативні матеріали. Відео- та фотопродакшн стали завданням Lovivideo.

«Це промо ВАУ-масштабів! І воно потребувало ВАУ-ефекту. Після шаленого успіху попередньої кампанії ми не бачили в ролі головного героя нікого, крім Олега Винника. Він так сподобався відвідувачам супермаркетів, що від його ростових фігур біля вітрин не залишилося і сліду. Цікаво, що буде цього разу?», — сміється директор з маркетингу мережі «АТБ» Валерій Бондарь.

 «Рекламний ролик закохує в себе з першого погляду. Олег Винник у ролі Купідона випускає свої амурні стріли у випадкових відвідувачок і співає пісню з до болю знайомими мотивами», — коментує директорка TWIGA'GO! Світлана Гукова.

«Цей проєкт став справжнісіньким професійним викликом, адже за такий короткий час довелося мобілізувати всі сили і ресурси команди маркетингу та партнерів мережі. Ми доклали всіх зусиль, щоб ця рекламна трейд-маркетингова кампанія пройшла під девізом Win-Win!», — коментує Олена Маковецька, керівник трейд -маркетингового відділу «АТБ-маркет».

 Акція триватиме з 12 лютого по 12 березня. З початку року це не перша промокампанія від «АТБ». Однак варто пригадати найспекотніше промо літа у колаборації з компанією PepsiCo: «Купуй в АТБ – квартира чекає тебе!». Воно здивувало українців яскравою рекламою та неймовірними призами. Переможці розіграшу отримали три мільйони гривень на покупку квартир та 20 смартфонів. 

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або