All Retail
Опубліковано

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER – без цукру. З нотами ягід, трав і фруктів

Теги:
Borjomi
Фото:
All Retail

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя.

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості завдяки Google-maps, слідкуємо за зміною клімату на Gismeteo та насолоджуємось світанками в стрічці Instagram. Нас не покидає тривога, а повсякденне життя нагадує День Бабака. Здається, саме час згадати про власні витоки та спробувати яскравий й незабутній, мов дика природа, BORJOMI FLAVORED WATER.

BORJOMI FLAVORED WATER — це новинка від бренду зі 130-річною історією. Це напій, що насичує наше життя силою вулканічних мінералів, помножений на природні екстракти. Це улюблений BORJOMI з нотами ягід, трав і фруктів. Це твій зв’язок з дикою природою, що в будь-який час драйвово вривається в щоденну рутину. Це напій, що пробуджує зранку, насичує під час ланчу с друзями, наповнює на пікніку. BORJOMI FLAVORED WATER — це сила дикої природи, що заряджає в ритмі міста.

«130 років бренд BORJOMI впроваджує інновації, тестить сміливі дизайни, підтримує круті івенти. Ми слідуємо за трендами й створюємо їх, з азартом експериментуємо і не зупиняємось ні на секунду. Ми змінюємось ззовні, а відтепер — і внутрішньо. Зустрічайте, серію FLAVORED WATER! Вперше за 130 років BORJOMI презентує напій з нотами ягід, трав і фруктів, який містить дику природу.

BORJOMI FLAVORED WATER хочеться пити із закритими очима, аби відчути подих природи, якого так не вистачає в сучасному світі свайпів, стресів та скайпів. Ніякого цукру. Лише натуральні екстракти у поєднанні з BORJOMI — портал у всесвіт дикої справжньої природи», — розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або