All Retail
Опубліковано

SOVA Pick Up: експериментальний формат локації відкриється у Чернігові

Фото:
All Retail

19 лютого ювелірний дім SOVA відкриває пілотний SOVA Pick Up в ТРЦ Hollywood.

SOVA Pick Up — експериментальний формат торгових точок, які займають всього 2 кв.м. Перш за все, такий формат був розроблений для видачі замовлень з інтернет-магазину. SOVA Pick Up має багато функцій — тепер просто на ТТ можна зручно оформити покупку з сайту SOVA через планшет. Також тут будуть представлені прикраси з флагманських колекцій ювелірного дому, для того, щоб клієнти могли детальніше ознайомитися з бестселерами бренду.

 SOVA, jewelry house – український ювелірний бренд-трендсетер, який відповідає світовим тенденціям.  Ідея формування ювелірного гардероба для сучасних дівчат виступає лейтмотивом у всіх колекціях ювелірного дому. Єдиний на українському ринку бренд, який колекційно підходить до запуску продуктів та  демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу.

Новий формат дозволить бренду створювати нові точки видачі прикрас без значних інвестицій як при відкритті магазину та швидко масштабуватися за рахунок мобільності нового формату. Задача пілотного SOVA Pick Up — максимально прискорити та полегшити взаємодію клієнта з магазином незалежно від каналу продажу і таким чином бути ближчими до клієнта.

«Минулий рік став цікавим викликом і навіть в режимі вимушених обмежень нам вдалося відкрити 13 нових локацій. 2021-й обіцяє бути не гіршим і перший корнер у форматі SOVA Pick Up в Чернігові — чудовий початок року! Ми помітили, що багато замовлень в інтернет-магазині ми отримуємо, зокрема, і з Чернігова і вирішили спростити замовлення прикрас, а також познайомити наших клієнтів з хітами бренду. В умовах карантинних обмежень ми вирішили протестувати новий формат ТТ — SOVA Pick Up.

Наразі, ми плануємо відкривати тестові формати й в інших містах по всій Україні. Зараз ми ведемо переговори з багатьма торговими центрами, щоб протестувати ефективність SOVA Pick Up формату. Для нас це новий досвід і сподіваємося, що клієнтам SOVA сподобається такий формат» — говорить Анна Коваль, директорка з маркетингу та продажів SOVA.

SOVA синхронізують всі активності і до старту продажів, традиційно, перші п’ять покупців отримають сертифікати номіналом 1000 грн, а для всіх інших відвідувачів з 19 по 28 лютого включно будуть діяти знижки до −50% на асортимент в наявності та інтернет замовлення.

Наразі в Україні працює 34 локації ювелірного бренду SOVA у 14 областях: у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі, Львові, Миколаєві, Ужгороді, Хмельницькому, Тернополі, Івано-Франківську, Запоріжжі, Херсоні, Луцьку та Полтаві.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або