AliExpress зобовʼязується дотримуватися європейських законів про захист прав споживачів
За повідомленням гільдії споживачів і ринків Нідерландів (ACM), AliExpress покращив спосіб представлення споживачам інформації про їхні права на своїх європейських сайтах і привів цю інформацію у відповідність до законодавства ЄС про захист прав споживачів.
Китайський гігант електронної комерції AliExpress тепер більш прозоро інформує клієнтів про їхні права. Ця дія була навʼязана продавцям голландським антимонопольним відомством, яке в тісній співпраці з Європейською комісією і європейською мережею національних органів по захисту прав споживачів отримало від AliExpress зобовʼязання дотримуватися умов покупки з дотриманням прав споживачів ЄС — інформує WH.pl
Європейська комісія і кілька європейських споживчих організацій звернули увагу органів щодо захисту прав споживачів на ряд несправедливих умов і практики на інтернет-ринку. Найбільше це торкнулося китайських торговців, які продають товари споживачам по всьому світу.
Зміни в AliExpress включають дотримання права на відмову товару і юридичних гарантій, наприклад, щодо дефектних товарів. Крім того, онлайн-торгова площадка підвищить прозорість ранжирування пропозицій та подання цін, зокрема, шляхом наочного інформування споживачів про те, що можуть знадобитися додаткові витрати, повʼязані з митним оформленням.
Крім того, AliExpress зобовʼязується надати споживачам загальні умови, як того вимагає законодавство ЄС, не пізніше 1 травня 2021 року.