All Retail
Опубліковано

Перші фуд-холи від Дмитра Борисова відкриваються на АЗК WOG у Києві

Теги:
WOG
Фото:
All Retail

Перші заклади від Дмитра Борисова розпочнуть роботу на AЗК WOG вже в березні

На АЗК WOG по вул. Дніпровська Набережна 16б офіційно відкриваються ресторани БПШ, Dogz&Burgerz та бар «Білий Налив», а наприкінці березня має відбутися відкриття фуд-холу Gastrofamily Market на АЗК за адресою Стеценка, 21.

БПШ та DOGZ&BURGERZ на АЗК WOG на Дніпровській Набережній

Перші ресторани від Дмитра Борисова на АЗК WOG розпочнуть роботу вже 13 березня, за адресою Дніпровська Набережна, 16 б. На честь святкового відкриття всіх гостей пригощатимуть фірмовими пончиками від БПШ.

Тут будуть представлені три ресторанні концепції: БПШ з біляшами, пончиками та шаурмою, DOGZ&BURGERZ з хот-догами та бургерами, а також бар «Білий Налив»

Цитати з меню:

Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 500 об'єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.

 

Класичний хот-дог — 39 гривень

Хот-дог з баварською сосискою, хрумким беконом, огірками та карамелізованою цибулею у вершковому бріоші — 59 гривень

Дабл-дог блючіз з двома молочними сосисками та соусом дорблю у вершковому бріоші — 69 гривень

Фірмовий D&B чизбургер з котлетою з фермерської яловичини, чедером, овочами та хрумким беконом — 59 гривень

Бургер зі стейком тунця, хрумким салатом, соусом у вершковому бріоші — 69 гривень

Вегетаріанський бургер з котлетою з рослинного м’яса, чеддером, овочами та соусом BBQ — 89 гривень

Суперм’ясна шаурма від БПШ — 69 гривень

Біляш — 39 гривень

Пончики — 19 гривень

Келих сидру — 39 гривень

Gastrofamily Market на АЗК WOG на Стеценко

На Стеценко планується відкриття фуд-холу, який має об’єднати 5 різних ресторанних концепцій від Дмитра Борисова: БПШ (біляші, пончики та шаурма), Pinzarella (римська та неаполітанська піца), Mushlya (свіжі морепродукти: устриці, мідії, лобстери, боули та сендвічі з рибою), Dogz&Burgerz (хот-доги і бургери) та бар «Білий Налив» з фірмовим алкоголем.

Дмитро Борисов, пряма мова:

Ідея такої колаборації виникла понад рік тому. В усьому світі їжа стає «новим чорним» — мотивом для вибору місця візиту, незалежно від того, про що йдеться — торговельний центр або АЗК. Саме якісна їжа від брендів з високим рівнем довіри генерує додатковий трафік та створює вагому конкурентну перевагу.

АЗК WOG давно та успішно працюють над тим, аби їхні заправки давали гостям якомога більше цінностей: зокрема, на рівні смачної готової їжі, кави, тощо. А ми зі свого боку вже більш як 10 років займаємося розвитком гастрономічної культури та маємо дуже високий рівень експертності в цьому.

Мало того, протягом останніх 3 років ми розвиваємо smart casual формати, які ідеально лягають в потреби АЗК: в першу чергу, за швидкістю приготування (будь-яке замовлення ми готуємо за 50-300 секунд) та технологічністю. При цьому йдеться про якісні делікатесні продукти, популярні страви та демократичні ціни в 1-2 євро. Тобто ми даємо обіцянку гостю: якщо у вас є 100 гривень та 5 хвилин, ви гарантовано отримаєте смачний обід чи вечерю.

В цій категорії ми успішно вивели на ринок вже понад 10 концепцій від БПШ з біляшами, пончиками та шаурмою до Mushlya з морепродуктами. До того, ці концепти легко поєднують в фуд-зони та забезпечують синергетичний ефект, оскільки закривають всі потреби, які можуть виникнути в гостя.

На АЗК WOG, в залежності від розміру комплексів, будемо тестувати кілька форматів: поєднання 2-3 концепцій (як на Дніпровській Набережній), або відкриття великого фуд-холу Gastrofamily Market з 5-7 ресторанами в одному просторі (як на Стеценка).

Протягом березня ми запускаємо два пілотних проєкти, аби в реальних умовах ринку протестувати всі гіпотези щодо ефектів такої співпраці. Є кілька бізнес-цілей. По-перше, ми хочемо створити операційно прибутковий системний бізнес в цьому напрямку і максимально ефективно використати кожний квадратний метр простору.

По-друге, чекаємо, що згодом знання про цю їжу, сила нашого бренду стануть додатковим мотивом для людей обирати саме WOG. Крім того, хочемо збільшити відсоток людей, які будуть приходити на заправку не за паливом, а саме за нашою їжею та напоями. Тобто хочемо перетворити заправки на «третє місце», де можна задовольнити ще й цілий спектр потреб: смачно поїсти, провести час, взяти їжу або напої з собою, тощо.

Даємо пару місяців на тест, аби відкалібрувати все процеси, а потім, звісно, плануємо розширюватися і на інші об’єкти WOG.

Певен, що можливість з’їсти на заправці не лише величезну шаурму з куркою без антибіотиків за 69 гривень, але й свіжі устриці, казанок мідій, бургер зі стейком тунця та римську пінцу з прошуто створить додаткову цінність для гостей, яка стане ще однією конкурентною перевагою для WOG та створить додатковий трафік на цих локаціях.

Максим Пятаков, керівник дирекції громадського харчування WOG:

АЗК — це зручне місце, де можна не тільки заправити авто, але й випити кави та перекусити. Нині попит на їжу на заправках зростає. Особливо в умовах великих міст, де люди багато часу проводять в заторах, а припаркуватися навпроти кафе не завжди можливо. В таких умовах, кафе при заправках — зручний і доступний варіант, який ще й допомагає економити час. І тут очевидно, що основна задача для АЗК — це забезпечити відвідувачів якісними та смачними стравами. Саме тому принцип роботи WOG — це надання високоякісних сервісу та продуктів в усіх напрямках.

Ми також усвідомлюємо, що сучасним АЗК важливо забезпечувати не тільки швидке обслуговування покупців, створювати комфортне середовище і затишну атмосферу для них, але й пропонувати оригінальні рішення. Таким чином, виникла ідея надавати клієнтам ширший вибір в меню, ввівши в нього ресторанні страви.

Для нас вибір партнера був очевидний — «Сім’я ресторанів Діми Борисова» ставить дуже високу планку вимог до якості продуктів і готової продукції. Окрім того, заклади можуть забезпечити широкий асортимент страв та швидке обслуговування.

Ми впевнені, що спільно з партнером зможемо забезпечити зростання бізнесів, залучити лояльних відвідувачів заправок та ресторанів. А також загалом збільшимо обсяги реалізації різних товарів на АЗК.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або