All Retail
Опубліковано

Нова рекламна кампанія INTERTOP показує, як змінився шопінг

Теги:
INTERTOP
Фото:
All Retail

У ній акцентують на задоволенні від процесу.

INTERTOP у співпраці з агенцією IAMIDEA створили нову кампанію, що переосмислює концепцію шопінгу.

«І надивитись. І нарядитись» — ідея ініціативи полягає в тому, що звичний похід магазинами трансформувався у новий формат. Шопінг-платформи стали торговельними центрами у смартфоні, де клієнти готові проводити час годинами. Нині здійснити покупку можна будь-де й будь-коли — у черзі на маршрутку, поки чекаєш ліфт зранку або дорогою додому з роботи.

З новою ідеєю INTERTOP не позиціює себе як звичний офлайн-магазин взуття. У діджиталізованому світі це — величезний маркетплейс та відкрита fashion-платформа, на якій представлено понад 300 брендів одягу, взуття, аксесуарів та косметики.

Як стверджує агенція IAMIDEA, їхні дослідження виявили, що факт придбання речей вже не робить людей щасливими, походи магазинами виснажують і забирають надто багато часу, натомість процес перегляду і вибору гарних речей онлайн — своєрідна терапія та гарний спосіб розслабитися.

«Ми назвали стратегію INTERTAINMENT SHOPPING і придумали слоган «І надивитись. І нарядитись», аби сказати людям про те, що тут можна і позалипати на класний шмот, і стильно одягнутись. Це свого роду індульгенція на залипання в телефон. Усі ж часто чують «досить втикати в телефон»? А ми вирішили на цьому зіграти, стати брендом, який скаже, що залипати в телефоні під час вибору нового прикиду — це ок, що б там не відбувалося», — розповідає Ігор Фінашкін, CEO креативної агенції IAMIDEA.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або