All Retail
Опубліковано

Як змінювалися продажі побутової техніки та електроніки в 2020 році

Теги:
побутова техніка і електроніка
Фото:
stroikairemont.com

В перший рік пандемії COVID-19 бестселерами на світовому ринку стали прилади із голосовим управлінням — їх продажі зросли майже на 61%.

Загалом ринок побутової техніки та електроніки зазнав V-подібного зростання на фоні пожвавлення розвинених ринків внаслідок прагнення споживачів інвестувати у свої будинки.

За інформацією дослідницької компанії GfK Ukraine, попри складне ділове середовище, глобальний ринок споживчої техніки та електроніки (за виключенням Північної Америки) склав $799 млрд, що еквівалентно 2% річного зростання у вартісному вимірі.

Сегменти «розумних» продуктів перевищили середні показники продажів та зросли на 24%, до 28 млрд доларів на ринках EU7 (Німеччина, Франція, Великобританія, Італія, Іспанія, Нідерланди, Бельгія). Серед бестселерів — детектори небезпеки, роботи-пилососи та прилади для приготування їжі мали високий попит зумовлений потребою споживачів залишатися вдома.

Рушієм продажів техніки стає ставлення до дому як до штаб-квартири, або офісу. Через карантинні обмеження споживачі працюють та навчаються дома, не мають змоги подорожувати та відпочивати на свіжому повітрі, а тому фокусуються на проведенні часу вдома.

Це призвело до 19% зростання продажів товарів категорій розумних розваг та офісу (Smart Entertainment & Office) на ринках EU7.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або