All Retail
Опубліковано

У Франції зростають витрати на продукти харчування

Теги:
FMCG
Фото:
booking.com

У перший місяць 2021 року видатки на їжу у Франції виросли на 8,8%. Зокрема, через введення комендантської години онлайн-покупки збільшилися до 9%.

Про це повідомляє IMEXBURO.

Згідно даними Nielsen, за перший період 2021 роки (з 4 січня по 31 січня), товарообіг FMCG у великого і середнього харчового рітейла прискорив своє зростання на + 6,9%, і це завдяки харчовому сектору (+ 8,3%).

Заморожені продукти продовжують демонструвати найбільше зростання — + 14,3% у вартості (морозиво + 30,4% і заморожена птиця + 22,4%).

Свіжі продукти займають друге місце з + 9,1% вартості (завдяки споживанню свіжої риби/ракоподібних + 35,7%).

Бакалія і напої також прискорили своє зростання у вартості: + 8,2% і + 6,4% відповідно.

Повідомляється, що зараз лідером з продажу є Leclerc. Одні тільки драйви Leclerc представляють 3,7% частки ринку. За допомогою такого формату компанія залучила понад 500 тис. нових клієнтів. Кількість замовлень зросла на 33%. В цілому Leclerc зафіксував стрибок на 0,7 пункту, наблизившись до 22,3% за цей період.

Група Mousquetaires отримала 0,6 пунктк, підкоривши 15,7% частки ринку завдяки своєму інтернет-каналу, а також завдяки ефективності бренду Intermarché.

Lidl зараз втрачає позиції, всього 0,1 пункту і 6,7%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або