All Retail
Опубліковано

Рітейлери планують в 2021 році більше витрачати на рекламу в Facebook і Twitter

Теги:
e-commerce
Фото:
marketingland.com

Facebook і Twitter — основні канали комунікацій, де рітейлери планують збільшити свої рекламні витрати.

Про це свідчать дослідження компанії Smartly.io і дослідницької компанії WBR Insights, результати яких опублікував портал MMR.

Три чверті (76%) рітейлерів заявили, що в 2021 році вони будуть більше витрачати на рекламу в Facebook. Це також характерно для різних регіонів і сегментів роздрібної торгівлі. У звіті також говориться, що в 2020 році Facebook залучив інвестиції від 93% рітейлерів, в той час як аналіз даних WARC показує, що Facebook зайняв 15,1% ринку глобальної реклами.

Проте, Instagram забезпечує найвищий рівень ефективності: 42% рітейлерів відзначають, що їх рентабельність на рекламу є найкращою на цій платформі. За ним слідує Facebook з 24%.

Лише невелика частка ритейлерів заявила, що в цьому році будуть більше витрачати на TikTok (10%) і Snapchat (5%). WARC Data прогнозує, що в цьому році витрати на відеорекламу в інтернеті виростуть на 12,8%, це найшвидший темп зростання для digital-медіа. Крім того, молоді люди є найбільшими споживачами онлайн-відеоконтенту, тому рітейлейри можуть втратити можливість охопити користувачів від 16 до 34 років.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або