Частка онлайн-торгівлі в рітейлі США виросте до 27% до 2026 року
- Фото:
- ubr.ua
Хоча швидкість закриття роздрібних магазинів в США знизилася з піку 2019 року, аналітики очікують, що ця тенденція збережеться. Занадто багато діє фізичних торгових точок на душу населення, з огляду на триваючий відтік покупців в онлайн.
Станом на кінець 2020 року в США налічувалося близько 115 000 торгових центрів, включаючи аутлети. Для порівняння, ще в 2000 році їх було близько 90 тисяч. Таким чином, на одну сімʼю в США припадає 5,4 квадратних метра торгових площ, вважають аналітики UBS.
За їхніми оцінками, до 2026 року ринок втратить близько 9% всіх роздрібних магазинів, або близько 80 тисяч торгових обʼєктів. На онлайн-канали припадатиме 27% всієї роздрібної торгівлі в порівнянні з 18% сьогодні, пише CNBC.
"Стала спадщина пандемії полягає в тому, що проникнення в Інтернет різко зросло. Ми очікуємо, що воно продовжить рости, що буде сприяти подальшій раціоналізації роздрібних магазинів, особливо в звʼязку з ослабленням деяких надзвичайних заходів підтримки уряду", — прокоментував аналітик Майкл Лассер.
Згідно зі звітом, в 2021 році роздрібні торговці США закриють в цілому 3169 магазинів, а відкриються 3535 нових магазинів. У 2019 на роздрібному ринку США було закрито 9832 магазини, а в 2020 році кількість закриттів впала до 8741 торгової точки.