На українському рітейл-ринку набирають популярність універмаги з сусідніх держав — експерт
- Фото:
- All Retail
Серед українських споживачів стрімко набирають популярність універмаги з Польщі та Туреччини, повідомив керівник департаменту стратегічного консалтингу UTG Костянтин Олійник агентству "Інтерфакс-Україна".
«Зараз активно розвиваються на українському ринку універмаги з сусідніх держав: Польщі (група LPP [Sinsay, CROPP, House, MOHITO, Reserved]), Туреччини (DeFacto, LC Waikiki, FLO)», — уточнює Олійник.
Саме такі активні бренди прийдуть на зміну тим, які припинили роботу в Україні в 2020 році.
Експерт нагадав, що розширення представленості світових брендів в нашій країні дещо знизилося. Якщо в 2019-му були відкриті магазини 12 нових брендів, то в 2020 році на ринок вийшло лише вісім новачків, і стільки ж брендів прийняло рішення про вихід з українського ринку. У 2020 році з України пішли бренди: Billa, Oasis, In Wear Matinique, ACBC, Claudie Pierlot, TOP Shop/TOP MAN.
Проте, Олійник налаштований позитивно.
"Не дивлячись на пандемію, вже на початку 2021 ми спостерігали вихід IKEA і Carter`s. Крім того, не припиняються переговори ще з 11 компаніями", — уточнив він.