All Retail
Опубліковано

Найбільшу кількість посилок «Укрпошта» доставила від клієнтів OLX, Rozetka, Prom і Avon

Теги:
укрпошта
Фото:
БізнесЦензор

"Укрпошта" за підсумками січня-березня 2021 року фіксує зростання обсягів по доставці внутрішніх посилок в корпоративному сегменті на 47%, завдяки чому на 62% збільшився дохід з доставки посилок в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року.

Як повідомила прес-служба компанії в середу, йдеться про відправлення товарів, придбаних в онлайн-магазинах і на маркетплейсах.

За результатами першого кварталу 2021 року найбільшу кількість посилок "Укрпошта" доставила від клієнтів OLX, Rozetka, Prom і Avon.

"Збільшення доходу від внутрішніх посилок пояснюється перерозподілом між видами відправлень: в першому кварталі обсяг послуг "Укрпошта експрес " зріс на 123% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Ще один чинник — це збільшення середньої вартості доставки: в першому кварталі доходи від послуги" Укрпошта експрес "зросли на 129% щодо першого кварталу 2020 року", — зазначено в повідомленні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або